Kerhot

Viulukerho 1

Vasta-alkajat/ aloittelijat: käymme läpi viulunsoiton alkeita leikkimielisesti käyttäen apuna mm. Colorstrings ja Suzuki metodeja. Tarkoituksena on luoda kestävä ja innostava pohja soittoharrastukselle.

Viulukerho 2

Vähintään toisen vuoden soittajat: tutustumme viulunsoittoon hieman syvemmin. Tavoitteena on opetella ottamaan myös itse vastuuta harrastuksesta pienten kotiläksyjen muodossa. Etsimme omaa tapaa oppia ja ymmärtää soittoa.

Toivomme, että jokainen soittaja hankkisi oman viulun, tai vuokraisi koululta soittimen. Koululla on soittimia rajallinen määrä.

Kitarakerho 2020-2021

Kitarakerhossa tutkimme rytmiä, tempoa ja äänen voimakkuutta kehoa ja lyömäsoittimia apuna käyttäen. Soitamme ukulelea muutaman laulun verran.

Tutustumme kitaramusiikin eri tyylilajeihin ja pohdimme musiikin eri sävyjä. Opettelemme oikean soittoasennon ja näppäilemään kitaralla. Opimme muutaman soinnun ja löydämme yhteisen rytmin.

Kerho on oppilaille maksuton. Myös soittimet löytyvät koululta.