Koulupolku tutuksi

KOULUPOLKU TUTUKSI

– mitkä ovat steinerkoulun erityispiirteet?

Torstaina 14.1.2021 klo 18.00 järjestämme info-tilaisuuden “Vaasan steinerkoulun koulupolku tutuksi” poikkeuksellisesti etäyhteydellä.

Tilaisuudessa ovat paikalla luokanopettaja Marja Martikainen ja eurytmian opettaja Päivi Aho-Peart. Lisäksi saatte kuulla kahden vanhemman kertovan omasta kokemuksestaan steinerkoulun oppilaiden vanhempina. Vanhemmat Tommi Lehtonen ja Anna-Lena Starck vastaavat myös osallistujien mahdollisiin kysymyksiin. Tämän lisäksi oppilaat Alva Thölix ja Shankar Uuksulainen ovat mukana kertomassa Vaasan steinerkoulusta omasta näkökulmastaan. Luvassa on siis mielenkiintoinen ilta!

Tilaisuus on suunnattu tulevien 1.luokkalaisten vanhemmille, mutta tilaisuus on avoinna myös perheille, joissa pohditaan lapsen koulun vaihtoa koulumme mille tahansa 1.-9.luokalle.

Ilmoittaudu mukaan lähettämällä s-postiviesti osoitteeseen toimistovaasa@steinerkasvatus.fi otsikolla ”Koulupolku tutuksi”. Ilmoittautua voi 14.1.2021 klo 17.45 asti.

Ilmoittautuneet osallistujat saavat sähköpostitse osallistumislinkin Google Meetsiin, jossa tilaisuus järjestetään.

Lue myös:

Vaasan Rudolf Steiner -koulun esittely pähkinänkuoressa