Hae oppilaaksi

Hae
oppilaaksi

Kouluun ilmoittautuminen

Lapsi voi aloittaa steinerkoulun heti 1. luokalta tai siirtyä steinerkouluun tavallisesta peruskoulusta missä iässä tahansa (1.-9.lk). Ilmoittautuminen tehdään alla olevalla lomakkeella. Mikäli ilmoittautuminen tuntuu liian isolta askeleelta, voi kouluun ottaa ensin yhteyttä ja sopia tapaaminen rehtorin tai luokanopettajan kanssa. Rehtorin yhteydenottopyynnön voi lähettää sähköpostitse osoitteeseen toimistovaasa(a)steinerkasvatus.fi – Kerrothan lyhyesti, mitä asiaa yhteydenottopyyntö koskee, jotta pyyntö etenee oikealle henkilölle.

Ilmoittautumisen käsittely

Kun perhe on täyttänyt koulun ilmoittautumislomakkeen, heille tulee yhteydenotto koulun opettajalta. Ennen koulun aloittamista perhe kutsutaan tapaamaan opettajaa. Tapaamisessa opettaja tutustuu perheeseen ja perhe saa tietoa lapsen tulevasta luokasta.

Infotilaisuus tammikuussa!

Jokaisen vuoden joulu-/tammikuussa steinerkoululla järjestetään avoin infotilaisuus, jossa vanhemmat saavat esittää kysymyksiä ja kuulla lisää steinerkasvatuksesta ja sen erityispiirteistä. Infotilaisuuden jälkeen voi heti ilmoittaa lapsensa tulevalle 1.luokalle, jotta koulu voi ryhtyä suunnittelemaan tulevan syksyn opetusta ryhmäkoon mukaan.

Entä mitä lapsesi tekee iltapäivällä koulun jälkeen?

– Klikkaa tästä ja lue lisää ala-asteikäisten iltapäivätoiminnasta.

– Klikkaa tästä ja lue koulun järjestämistä kerhoista.

Kannattaa seurata myös koulun ilmoitustauluna ja viestintäkanavana toimivaa sivustoa www.facebook.com/VaasanRudolfSteinerkoulu/

Lämpimästi tervetuloa steinerkouluun!

Hae Steinerkouluun

• Huoltaja 1

• Huoltaja 2

• Lapsi

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Hae päiväkotiin/esikouluun

• Huoltaja 1

• Huoltaja 2

• Lapsi

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.